loading...
گلستان
پسر شجاع بازدید : 215 یکشنبه 11 مهر 1389 نظرات (0)

اسب تروا نشانه ضعف فکری جنبش سبز !

 

هلنوس هم وارد ماجرا شده و دستور ساخت یك اسب چوبی میان تهی را صادر می‌كند. مدت‌ها وقت صرف ساخت اسب می‌شود و آن را به عنوان فدیه‌ای برای آتنا در نظر می‌گیرند. بر پهلوی اسب چوبی چنین می نویسند: «یونانیان به شكرانه بازگشت به میهن این اسب را به درگاه آتنا هدیه می‌دهند.»

شبانگاه كه همه در خواب بودند، اسب چوبی را وارد شهر می‌كنند. سربازانی که در شکم اسب پنهان شده بودند بیرون می‌آیند، و دروازه‌های شهر را در تاریكی شب گشوده و شهر خفته را تاراج می‌كنند.

این داستان اسب ترواست ..حال راست یا دروغش را تاریخ نویسان دانند ..اما در صورت حقیقت آنان موفق شدند به اهدافشان برسند آنهم با یک اسب چوبی !! ولی جنبش سبز یزیدی حتی با انسانهای واقعی هم شکست سختی خورد ...در اینجاست که اسب تروا از خرهای سبز موفق تر بود ..

۳۱ سال قبل مردم ایران با توکل به خداوند و رهبری حضرت امام حکومت اسلامی را تشکیل دادند...در طول این مدت دشمنان داخلی و خارجی همیشه به شیوه های مختلف..در فکر بر اندازی این نظام مقدس بوده اند ...

اغتشاشات بعد از انتخابات در لوای جنبش سبز نیز یکی از همین طرفندها بود . دشمنان این بار از حماقت دو انسان خودفروخته و در عین حال بسیار احمقی چون موسوی و کروبی و استفاده کردند بطوریکه بعضی خواص نیز یقین حاصل کردند کار انقلاب اسلامی تمام است و در این امتحان مردود شدند ..

بعد از حرمت شکنی یزیدیان سبز در عاشورا مردم در ۹ دی جنبش سبز را نابود کرده و جنازه متعفن آنرا در ۲۲ بهمن در زباله دان تاریخ دفن کردند ..

اما احمقانه ترین و مضحکترین طرح این دشمنان نادان و ابله و از خدا بی خبر طرح اسب تروا بود که توسط اتاق فکر این فرقه ضاله یزیدی در خارج از کشور ارائه شد ...فکر کردند اینجا تروا است و با اسب میتوانند انقلاب را سرنگون کنند ..توپ و تانکها و هواپیماها و ..در طول جنگ و ۳۰ سال انقلاب نتونستند کاری از پیش ببرند که حالا ااسب بخواد کاری کند ...مردم در ۲۲ بهمن فریب اسب تروا را نخوردند و آنرا در هم شکستند...یکی نیست به این احمقهای سبز بگه که طرح اسب تروا در اون سالها کارآیی داشت نه الان ..البته ۲۲ بهمن اسب تروا تبدیل به خر شد !!

 22 بهمن نماد وحدت و انسجام ملي در كشورمان بود و به لحاظ ارزيابي كارشناسان جمعيتي حدود 50 ميليون نفر در 871 شهر كشور به خيابان‌ها آمدند .... امسال براي نخستين بار پس از آغاز انقلاب تاكنون دفاع از رهبري و ولايت فقيه به طور برجسته در حمايت مردم ظهور و بروز پيدا كرد.

واقعا وقتی خوب فکر میکنم به ابله بودن این از خدا بی خبران بیشتر یقین حاصل میکنم ...اگر قرار بود با اسب و خر و یابو و ..حکومت مردمی و اسلامی جمهوری اسلامی ایران را تغییر داد که بجای موسوی و کروبی اسب و خر بهترین گزینه برای رهبری جنبش سبز یزیدی هستند ...

کسی که انقلاب اسلامی و آرمانهای انقلاب و امام را نشناسد و از خط ولایت فقیه دور شود و یا از عشق مردم به ولایت و رهبری اطلاع نداشته باشد دچار همین توهمهای بچه گانه و مسخره خواهد شد ..

دشمنان اسلام و انقلاب خوشبختانه همیشه از احمقها انتخاب میشوند ..یا اینکه هر کسی احمق میشه دشمن اسلام و انقلاب میشه ..خدا داند ..

اللّهُ وَلِيُّ الَّذينَ آمَنُوا يُخْرِجُهُمْ مِنَ الظُّلُماتِ إِلَى النُّورِ وَ الَّذينَ كَفَرُوا أَوْلِياؤُهُمُ الطّاغُوتُ يُخْرِجُونَهُمْ مِنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُماتِ أُولئِكَ أَصْحابُ النّارِ هُمْ فيها خالِدُونَ (257) بقره

خداوند، ولىّ و سرپرست كسانى است كه ايمان آورده اند; آنها را از ظلمتها خارج ساخته، به سوى نور مى برد. ولى كسانى كه كافر شدند، اولياى آنها طاغوتها هستند; كه آنها را از نور خارج ساخته، به سوى ظلمتها مى برند; آنها اهل دوزخند و جاودانه در آن خواهند بود.
پسر شجاع بازدید : 209 یکشنبه 11 مهر 1389 نظرات (0)

                   از ۲۲ خرداد تا ۲۲ بهمن  

در فاصله بین دو حماسه چه گذشت ؟
 
در ۲۲ خرداد مردم ما باز هم مثل همیشه حماسه ساز شدند و علی رغم تبلیغات منفی دشمنان نظام اسلامی و اما با حضور پر شکوه ۸۵ درصدیشان در انتخابات ریاست جمهوری برگ زرینی دیگر در تاریخ افتخارات نظام مردمی جمهوری اسلامی آفریدند ....و با اینکه تمام دشمنان متحد شدند و از داخل و خارج سعی در براندازی داشتند اما در ۲۲ بهمن ..پیکر پوسیده و شکست خورده دشمنان و یزیدیان سبز در زباله دان مدفون شد ..

حماسه 40 میلیونی 22 خرداد،شکست..مدل کلاسیک انقلاب مخملی.. خطبه 29 خرداد امام خامنه ای ،پیوند خوردن خواص بی بصیرت با ضد انقلاب ...و به زباله دان تاریخ رفتن همه ی آنها/..(گفته بودند موسوی اصلاحات را سوار اتوبوسی می کند و با خود به ته دره می برد، اپوزیسیون رسمی هم برد)..... وقایع 13آبان و 16 آذر،........واکنش میلیونی مردم به اهانت به عکس امام خمینی،..........واقعه روز عاشورا و.......... حماسه 30 میلیونی 9 دی و ..................بالاخره حماسه ی 50 میلیونی 22 بهمن ماه حکایت از خبری دارد.

سرعت تغییرات به حدی زیاد است که شاید تانسل آینده باید صبر کرد تا تحلیل این وقایع روشن شود......22 بهمن ماه در طلوع سی و یکمین سالگرد پیروزی جمهوری اسلامی ،انقلاب پوست انداخت و جوان شد.
بعد از شکل گیری کودتای مخملی در ایران و جسارت های جلبک های اموی یعنی 15 روز بعد از وقایع انتخابات در ایران استراتژیست های گروه سابان سنتر و انستیتو بروکینگز مرکز تحقیقات استراتژیک اصلی حزب دموکرات دور هم جمع می شوند، آنجا آقای مارتین اینداک می خندد و می گوید که این آغازی است بر یک پایان. یعنی این آغاز پایان جمهوری اسلامی ایران است!!!

واقعا وقتی این جملات را فهمیدم از ته دل به عمق حماقت این آقایان استراتژیست! خندیدم.گاهی انسان آرزوهای خود را به رنگ واقعیت می بیند وآن روز مغرور می شود و سقوطش آغاز می شود.

استاد طاهر زاده می فرمودند:«آن روزی که عمر خلیفه ی دوم برای مواجهه با لشگر رومی ها آماده رفتن به میدان نبرد بود،حضرت علی (ع) به او پیام می دهد که تو در شهر بمان.اگر تو به جنگ رفتی دشمن می فهمد که اسلام با تمام توان به میدان آمده است و آنگاه جسورتر می شود و اگر شکست خوردیم کار اسلام تمام است.

در واقعه های پس از انتخابات هم دقیقا این اتفاق افتاد.کل جبهه کفر از سرمایه داران مرتجع عرب منطقه  تا اوباما و سارکوزی عریان به صحنه آمدند تا نشان دهند که کل بضاعت جبهه استکبار همین بود که نتیجه ی آن شکست مفتضحانه شد.»

 ملت ایران با تجدید پیمان 50 میلیونی با انقلاب اسلامی ، جبهه کفر عریان به صحنه آمده را داغ زد.22 بهمن ماه امسال روز تشییع جنازه ی لیبرالیسم بود..اگر همان طور که رییس جمهور فرمودند انقلاب جهانی اسلام را آغاز کنیم دیگر فقط آمدن مهدی موعود (عج)می ماند.

حجت الاسلام و المسلمین ری شهری در کتاب خاطرات خود می نویسد:

«روزی کاظم شریعتمداری در مشهد گفته بود که من بالاخره با امام خمینی درگیر می شوم و بر علیه او قیام می کنم !......... آقای ری شهری به عنوان وزیر اطلاعات به خدمت امام رسیده و سخنان وی را خدمت امام عرض می کند.........امام می فرماید:این آقایان چه می گویند پرچم این انقلاب به دست حضرت مهدی(عج) می رسد..........آقای ری شهری از فرصت استفاده کرده و به امام می گوید:آیا خود شما پرچم را به دست حضرت حجت(ع) می دهید که امام سکوت می کند.»

از 22 خرداد تا 22 بهمن 88 آغازی است بر یک پایان این بار پایان ایدیولوژی پوسیده لیبرالیسم.آغاز پایان دشمنان نظام اسلامی ..پایان عمر مستکبران و غارتگران و زورگویان جهان..

 

پسر شجاع بازدید : 191 یکشنبه 11 مهر 1389 نظرات (0)

نقش رهبری در خنثی کردن فتنه سبز

قسمت اول

 این پستم را با سخنان علامه حسن زاده آملی آغاز میکنم

علامه فرمودند :

رهبر عظیم‌الشأن‌تان را دوست بدارید؛ او دلداری است كه دنیا شكارش نكرده

 رهبر عظیم‌الشأن‌تان را دوست بدارید. عالمی، عادلی،‌ رهبری، مؤمنی، ‌موحدی،‌ سیّاسی، دلداری، رهبری، انسان ربانی، پاك،‌ منزه، كه دنیا شكارش نكرده من جایی [سراغ] ندارم که عرض کنم.

یکی از توطئه های دشمنان قسم خورده انقلاب  فتنه بعد از انتخابات بوده است ...میخوام تحلیلی داشته باشم بر اینکه رهبری عزیز با درایت و هوش و زیرکی چگونه توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرد و انقلاب مخملی این منافقان را نقش بر آب کرد ..در اینجاست که ما ارزش و جایگاه رهبری را بهتر میشناسیم ...رهبری انقلاب پیش بینی تمام مسائل را کرده بودند ..ایشان  قبل از انتخابات در جمع مردم کردستان در سخنانشان فرمودند :

 پیش بینی توطئه دشمن :

 دشمن با وجود ناکاميهاي متعدد، ساکت ننشسته است و از استقامت ملت و مسئولان جمهوري اسلامي ايران عصباني است بنابراين همه بايد با هوشياري کامل، تحرکات و طرحهاي بيگانگان را زير نظر داشته باشند چرا که ممکن است دشمن ضمن عوض کردن روشها همان اهداف پليد را دنبال کند.

تاکید بر شرکت در انتخابات :

 فرمودند : حضور فعال و همه جانبه مردم در انتخابات رياست جمهوري، مسئله‌اي بسيار مهم است و باعث افزايش آبرو و عزت ملي و تحکيم استقامت کشور خواهد شد و دشمن را از طمع ورزي، توطئه‌گري و فساد و فتنه، نااميد خواهد کرد.

حساسیت انتخابات

ايشان با اشاره به حساسيت دشمنان پرکينه ملت ايران نسبت به اين انتخابات افزودند: دشمنان در تبليغاتي که به تدريج و از حدود يک سال پيش آغاز کرده‌اند در درجه اول سعي دارند انتخابات را در ايران تعطيل کنند

غرض بیگانگان :

دومين غرض بيگانگان را حضور نيافتن ملت در پاي صندوقهاي رأي و برگزاري يک انتخابات سرد و سبک دانستند و تأکيد کردند: ملت هوشيار ايران، درست در نقطه مقابل خواست دشمن، «فعال، پرشور و شعور - و همراه با درک و آگاهي کامل» در پاي صندوقهاي رأي حضور خواهد يافت

تاکید بر بهترین گزینه

ایشان اولين و مهمترين مسئله در انتخابات رياست جمهوري را حضور گسترده مردم دانستند و افزودند: دومين مسئله در انتخابات آتي اين است که مردم از ميان نامزدهايي صالح ترين نامزد را برگزينند.... همه نامزدهايي که شوراي نگهبان اعلام مي‌کند صالحند اما نبايد در مسئله مهمي همچون انتخاب رئيس جمهور به حداقل‌ها کفايت کرد بلکه بايد با تکيه بر شاخص‌ها، از ميان نامزدهاي صالح، بهترين و صالح‌ترين نامزد را انتخاب کرد.

در اینجا اگر خوب دقت کنید رهبری عزیز تاکید میکند که نامزد ریاست جمهوری باید از اشرافی گری بدور باشد..حالا اگه دقت کنید میبینید که فقط احمدی نژاد از اشرافی گری بدور بود نه موسوی و کروبی ...

رهبری عزیز با يادآوري اينکه بنده نسبت به اشخاص هيچگونه نظري ابراز نمي‌کنم به تبيين شاخص‌هاي مهم انتخاب صالح‌ترين رئيس جمهور پرداختند و خطاب به ملت افزودند: کسي را برگزينيد که درد کشور را بفهمد، درد مردم را بداند و از درد مردم احساس درد کند، با مردم يگانه و صميمي باشد، ساده زيست باشد و خود و خانواده و نزديکانش از فساد و اشرافي‌گري و اسراف دور باشند چرا که گرايش مسئولان به اشراف و تجمل آفت بزرگي است.... مبارزه با اسراف و تبديل آن به فرهنگ، به سالها تلاش مستمر نياز دارد اما طبعاً مسئولاني که خود و يا نزديکانشان اهل اسراف باشند نمي‌توانند در اين زمينه به ملت کمک کنند.

موسوی که تبلیغات خودش را با تخریب دولت احمدی نژاد شروع کرده بود رهبری عزیز یه هشداری به این صورت داد :

ایشان همچنين نامزدها را به انصاف، پرهيز از تخريب و توجه کامل به حق و صدق فراخواندند و افزودند: نامزدها گاه مسائلي خلاف واقع درباره اوضاع کشور و مسائل اقتصادي مطرح مي‌کنند که مردم را نگران مي‌کند و انسان نمي‌تواند باور کند که دادن اين همه نسبت خلاف، از روي صدق و صفا مطرح شده باشد.

ايشان به نامزدهاي انتخاباتي خاطرنشان کردند: کسي به گوينده اينگونه حرفهاي تخريبي که انشاءالله از روي اشتباه بيان مي‌شود، دلبسته و علاقه‌مند نخواهد شد بنابراين نامزدهاي محترم دقت کنند که با حرفهايي که بسياري از آنها واقعيت هم ندارد افکار عمومي را تخريب نکنند.


ادامه دارد........

پسر شجاع بازدید : 287 یکشنبه 11 مهر 1389 نظرات (0)

 زندان کهریزک

 آقایان اصلاح طلب که اینهمه غوغا و هیاهو برای زندان کهریزک راه انداخته اند آیا میدانند این زندان ارمغان دوران ۸ ساله خفت بار خاتمی است ؟

سخنراني سيد محمد خاتمي در بنياد باران به تاريخ 29 دي ماه گذشته درخصوص بازداشتگاه کهريزک  غير منصفانه و فرافکنانه بود...
گزارش تعدادي از نمايندگان مجلس و مطبوعاتي شدن موضوعات مربوط به بازداشتگاه کهريزک و اظهار نظر غير منصفانه آقاي سيد محمد خاتمي نکاتي را روشن نمود که نبايد از ديد وکلاي حقيقت ياب ملت مخفي بماند.
 با استناد به سوابق موجود در نيروي انتظامي ، طرح تاسيس بازداشتگاه کهريزک و مکان يابي آن از سوي دولت آقاي خاتمي وپس از تاييد وزارت کشور در زمان موسوي لاري ،اين طرح نهايي و با امکاناتي به مراتب پايين تر از وضع قبل از تعطيلي بازداشتگاه کهريزک افتتاح و راه‌اندازي شده است.

 در زمان افتتاح بازداشتگاه مذکور توسط دولت آقاي خاتمي با اعزام بيش از هزار متهم از منطقه خاک سفيد تهران به اين محل، حدود 10 سال قبل آغاز بکار نمود و خاتمي از سوي وزارت کشور وقت در جريان کامل وضعيت اين مکان بوده است.

مجوز رسمي و قانوني اين بازداشتگاه و استقرار حدود هزار نفر از متهمان منطقه خاک سفيد که از اقشار مختلف بوده و لزوما اراذل و اوباش نبوده اند را شوراي امنيت کشور در وزارت کشور صادر نموده که آقاي موسوي لاري وزير وقت کشور در دولت اصلاحات مسووليت مستقيم آن را بر عهده داشته است.

 نمايندگان محترم مجلس چنانچه در رابطه با اصل تاسيس بازداشتگاه کهريزک و مقايسه امکانات موجود در آن در زمان دولت آقاي خاتمي و وضعيت فعلي آن بپردازندمشخص مي گردد اين بازداشتگاه که محصول دوران اصلاحات است به چه انگيزه اي تشکيل شده و دولت اصلاحات چه گروه هايي را به اين بازداشتگاه با حجم وسيع اعزام کرده است.

حال اين سوال مطرح است که آيا احداث بند نسوان در اين بازداشتگاه که فقط در دولت اصلاحات فعاليت داشته و پس از آن تعطيل گرديده هيچ مسووليتي را متوجه آقايان خاتمي و موسوي لاري نمي نمايد؟ چرا مسائلي که علت حوادث اخير است از ديد نمايندگان مخفي مانده است؟

من از اشتباهاتی که بعضی از مامورین در کهریزک انجام دادند دفاع نمیکنم .و مسئله جالب و منطقی این است که رهبری عزیز بلا فاصله بعد از این مسائل دستور به تعطیلی آن دادند و این یعنی عین عدالت ..اما ..

 شايسته است مجلس شوراي اسلامي با تاريخچه اين بازداشتگاه و سوابق آن در هشت سال دولت اصلاحات نيز توجه و به دور از يکطرفه نگري و پس از تتبع لازم نتيجه را به افکار عمومي برسانند تا روزنامه هاي دوم خردادي که هر روز مباحث خود را به اين بازداشتگاه اختصاص داده اند بدانند بازداشتگاه کهريزک محصول بلافصل دولت اصلاحات بوده است.
 

پسر شجاع بازدید : 225 یکشنبه 11 مهر 1389 نظرات (0)

طرفدار صمیمی جنبش سبز دستگیر شد

عبدالمالک ریگی سرکرده گروهک تروریستی جندالله صبح امروز دستگیر شد

ريگي كه در اختيار نيروهاي امنيتي اطلاعاتي پاکستان قرار داشت و دست به شرارت مي‌زد با هوشياري نيروهاي امنيتي و سربازان گمنام امام زمان ريگي از چند روز قبل تحت مراقبت قرار داشت تا اينكه حضور او در يك پرواز مسافربري كه از آسمان ايران عبور مي كرد فرصتي مناسب براي دستگيري وي ايجاد كرد.»

 بنابر اطلاعات موجود مقام هاي نظامي و امنيتي صبح روز سه شنبه پس از حصول اطمينان از اينكه ريگي در اين پرواز قرار دارد، از خلبان خواستند پرواز را در يكي از شهرهاي مركزي ايران فرود آورد. خلبان پرواز به دلايلي نه چندان روشن مدتي از اين كار امتناع كرد اما نهايتا و پس از رهگيري هواپيماي مسافربري توسط چند جنگنده شكاري نيروي هوايي، در يكي از بنادر جنوبي ايران فرود آمد و ماموران اطلاعاتي توانستند ريگي را بي آنكه كوچكترين آسيبي به ديگران برسد، دستگير كنند.

ماجراي حمايت ريگي از فتنه سبز

سركرده گروهك تروريستي ريگي كه ديروز توسط سربازان گمنام امام زمان «عج» به دام افتاد در كنار جنايت هاي بيشماري كه طي سالهاي گذشته مرتكب شده است، همانند مسعود رجوي سركرده گروهك تروريستي منافقين حمايت از آشوبگران و جريان فتنه سبز در حوادث پس از انتخابات ايران را نيز در كارنامه خود دارد.
گروهك تروريستي ريگي در بيانيه هاي متعدد بارها حمايت خود را از جنبش به اصطلاح سبز و آشوبگران خياباني اعلام كرده اند.
پس از اقدام وقيحانه آشوبگران در روز عاشوراي امسال، اين گروهك با صدور اطلاعيه اي ضمن حمايت از آشوبگران اعلام آمادگي كرده بود تا آموزش هاي لازم براي انجام عمليات هاي تروريستي را در اختيار اغتشاشگران حامي جنبش سبز قرار دهد.

اين گروهك تروريستي كه وابستگي آشكاري به سازمان هاي جاسوسي آمريكا، انگليس و برخي كشورهاي منطقه دارد پيش از اين نيز در پايگاه اطلاع رساني خود به آدرس Gunbishblogspotcom اخبار جنبش سبز و رهبران فتنه را لحظه به لحظه اطلاع رساني مي كرده و نقش تبليغاتي براي اين جريان آشوب طلب داشته است.
گروهك تروريستي ريگي همچنين در زمان آشوب هاي خياباني در تهران در اطلاعيه اي خواستار اقدامات مسلحانه از سوي اغتشاشگران عليه مسئولان نظام شده بود.

در بخشي از اطلاعيه اين گروهك تروريستي با حمايت آشكار از سران جريان فتنه آمده بود، «موسوي و كروبي بايد درس عبرت بگيرند و بدانند كه اگر راه مكر و فريب را برگزينند اين ملت در برابر آنها هم خواهد ايستاد!»
سكوت سران جريان فتنه موسوی و کروبی در مقابل حمايت ريگي از جريان حامي آنها يكي از ابهامات اساسي حوادث پس از انتخابات بود. سكوتي كه پس از حمايت منافقين و سلطنت طلبان و حتي رسانه هاي صهيونيستي هم اتفاق افتاد و انتقادهاي بسياري را از سوي مردم به سران فتنه وارد ساخت.

ظاهرا موسوی و کروبی از دستگیری ریگی تروریست عزادار شدند !! آخه هنوز بیانیه ای ندادند..

ريگي در اقدامات تروريستي كه در شرق كشور انجام داد ده‌ها نفر از نيروهاي انتظامي و مردم بي‌گناه را قتل عام كرده استاز جمله اقدامات تروريستي ريگي، به شهادت رساندن تعدادي از شهروندان بمي در سال 85 در محور ترانزيتي کرمان به زاهدان در منطقه دارزين است. ريگي همچنين در اقدامات تروريستي كه در شرق كشور انجام داد، ده‌ها نفر از نيروهاي انتظامي و مردم بي‌گناه را قتل عام كرده و به شهادت رسانده است.

عاقبت دشمنان انقلاب فقط و فقط نابودیست ...

 

پسر شجاع بازدید : 254 یکشنبه 11 مهر 1389 نظرات (0)
نقش رهبری در خنثی کردن فتنه سبز

قسمت آخر

سیاست رهبری بعد از انتخابات

نماز جمعه تهران

جواب ملت ايران به تبليغات مغرضانه

 اعتماد ملت به نظام، به عنوان بزرگترين سرمايه جمهوري اسلامي بار ديگر در انتخابات 22 خرداد، متجلي شد و دشمنان اسلام و ايران، تلاش مي كنند با ايجاد شك و ترديد درباره انتخابات، اين اعتماد ملي را متزلزل كنند و با كاهش مشاركت مردم، مشروعيت نظام را زير سؤال ببرند كه اگر اين هدف شوم محقق شود با هيچ زيان و خسارت ديگري قابل مقايسه نيست.

ايشان با يادآوري تبليغات چند ماهه جبهه استكبار مبني بر تقلب در انتخابات 22 خرداد افزودند: در سخنراني اول فروردين، به دوستان خوبمان در داخل تذكر دادم كه حرف دشمن درباره تقلب را تكرار نكنند چرا كه بيگانگان درصددند اعتمادي را كه نظام با مسئولان و عملكردش در طول سي سال بدست آورده، زير سؤال ببرند.

تدبیر رهبری را نگاه کنید که از هیچ طرفی جانبداری نمیکند و حرف حق را بیان میکند..بدون هیچ تعارفی..

مقصر بودن دو طرف مناظره ها

ایشان با اشاره به مقصر بودن دو طرف مناظره ها افزودند: يك طرف به رئيس جمهور قانوني كشور، صريحترين و خجالت آورترين اهانتها و تهمتها را بيان مي كرد و با پخش كارنامه هاي جعلي براي دولت، رئيس جمهور متكي به آراي مردم را دروغگو، خرافاتي و رمال مي ناميد و اخلاق و قانون و انصاف را زير پا مي گذاشت و طرف ديگر هم، با اقداماتي مشابه، كارنامه درخشان 30 ساله انقلاب را كمرنگ جلوه مي داد و شخصيتهايي كه عمرشان را در راه نظام صرف كرده اند زير سؤال مي برد و اتهاماتي را كه در مراجع قانوني اثبات نشده است بيان مي كرد.

نظر رئيس جمهور به نظر بنده نزديكتر است

ايشان افزودند: ميان آقاي هاشمي و رئيس جمهور نيز از سال 84 اختلاف نظرهاي متعددي درباره مسائل خارجي، نحوه اجراي عدالت اجتماعي و برخي مسائل فرهنگي وجود دارد كه البته نظر رئيس جمهور به نظر بنده نزديكتر است.

مبارزه جدي و پيگيري با فساد مالي و اون نموداری که موسوی از بیگانگان دریافت میکرد

ايشان،  افزودند: اگر فساد اقتصادي در كشور نبود چند سال قبل نامه هشت ماده اي به رؤساي سه قوه ارسال نمي شد. .. نبايد به استناد مراكز و مراجع صهيونيستي، كشور را به فساد متهم كنيد و يا در زمينه فساد مالي اشخاص و مسئولان را بي جهت زير سؤال ببريم.

22 خرداد حماسه اي تاريخي و جهاني

رهبر انقلاب اسلامي در جمع بندي اين بخش از سخنانشان خاطر نشان كردند: ملت عزيز ايران در 22 خرداد حماسه اي تاريخي و جهاني آفريد اما برخي از دشمنان تلاش مي كنند اين پيروزي مطلق نظام را به شكست ملي تبديل كنند و با مشكوك و قابل ترديد جلوه دادن انتخابات نگذارند بالاترين نصاب مشاركت جهاني به نام اين ملت ثبت شود كه البته ثبت شده است و نمي توان اين واقعيت را تغيير داد.

نظام اسلامی اهل تقلب نیست

ایشان فرمودند : خط انقلاب، 40 ميليون رأي دارد نه بيست و چهار و نيم ميليون رأي كه متعلق به رئيس جمهور منتخب است. .... نظام جمهوري اسلامي اهل خيانت در آراي مردم نيست و ساز و كارهاي قانوني انتخابات در كشور ما اجازه تقلب نمي دهد آن هم تقلب در حد يازده ميليون رأي.

مجاري قانوني را تنها مسير رسيدگي به شبهات

ايشان مجاري قانوني را تنها مسير رسيدگي به شبهات مطرح شده خواندند و تأكيد كردند: بنده زير بارِ بدعتهاي غيرقانوني نمي روم چرا كه در هر انتخاباتي طبعا برخي برنده نيستند و اگر امروز چارچوبهاي قانوني شكسته شود در آينده نيز هيچ انتخاباتي مورد اعتماد نخواهد بود و مصونيت نخواهد داشت. 
.... قانون همانطور كه به نامزدها حق نظارت و شكايت داده، راه رسيدگي به شكايات را هم مشخص كرده است و همه كارها بايد براساس روال درست قانوني انجام شود.

مسئول خونها، خشونتها و هرج و مرج ها

 اگر نخبگان سياسي بخواهند قانون را زير پا بگذارند، خواسته يا ناخواسته، مسئول خونها، خشونتها و هرج و مرج ها خواهند بود. همه بايد قانون را فصل الخطاب بدانند

در اینجا به موسوی و کروبی و تمام معاندین و سران فتنه سبز فرمودند : 

 به همه اين دوستان قديمي و برادران توصيه مي‌كنم با سعه صدر برخود مسلط باشند و دستهاي دشمن و گرگهاي گرسنه و كمين كرده را كه امروز بتدريج نقاب ديپلماسي را كنار زده اند ببينند و از آنها غفلت نكنند.
ايشان با تأكيد بر اينكه اين آقايان بايد به مسئوليت كارهاي خود در نزد خداوند فكر كنند خاطر نشان كردند: برادران، آخرين وصاياي امام بزرگوار را به ياد بياوريد كه مي گفت همه بايد قانون را فصل الخطاب بدانند. ...انتخابات براي اين است كه در صندوق هاي رأي معلوم شود كه مردم چه مي خواهند نه در كف خيابانها. 
اگر قرار باشد بعد از هر انتخابات، آنهايي كه رأي نياورده اند اردوكشي خياباني كنند و در مقابل اين حركت، كساني هم كه رأي آورده اند طرفدارانشان را به خيابانها بكشانند پس اصلا چرا انتخابات برگزار مي شود؟ ضمن آنكه مردم چه گناهي كرده اند كه بايد به علت اين كارهاي ما، از كسب و كار و زندگي خود باز بمانند.

ایشان با تیز هوشی اينكه تجمعات خياباني بهترين پوشش براي تروريستهاي نفوذي و ضربه هاي تروريستي است فرمودند :

 اگر در اين تجمعات اقدام تروريستي انجام شود مسئوليت آن باكيست؟ مسئوليت همين افرادي كه از مردم عادي و بسيج در روزهاي گذشته جان باخته اند با كيست و چه كسي جواب آنها را مي دهد؟ محاسبه و پاسخگويي در قبال واكنشهاي احساسي در مقابل ترورها با چه كسي است؟ 
 از همه مي‌خواهم به اين روش غلط خاتمه دهند كه اگر خاتمه ندهند مسئوليت تبعات و هرج و مرج آن، بعهده آنها خواهد بود.

شروع نوعي ديكتاتوري

ايشان افزودند: برخي ها بدانند كه با حركات خياباني نمي توان اهرم فشار بر ضد نظام بوجود آورد و مسئولان را وادار كرد تحت عنوان مصلحت زير بار خواسته هاي آنها بروند چرا كه تن دادن به مطالبات غير قانوني زير فشار، شروع نوعي ديكتاتوري است. 
اينگونه تصورات و محاسبه ها، اشتباه است و اگر اين تصورات غلط، عواقبي هم پيدا كند مستقيما متوجه فرماندهان پشت صحنه خواهد بود كه اگر ضروري شد مردم آنها را در وقت لازم خواهند شناخت.

با مردم صريح تر صحبت خواهم كرد

رهبر انقلاب اسلامي در عين حال هشدار داد اگر كساني بخواهند راه ديگري بروند آنوقت من خواهم آمد و با مردم صريح تر صحبت خواهم كرد.

طمع دشمنان 
ایشان افزودند : حضور عظيم 40 ميليوني مردم در انتخابات، رسانه ها و مقامات غربي را شوكه كرد ..

در ارتباط با اغتشاش فرمودند :از اوايل هفته تعدادي از سران دولتها و وزيران خارجه غربي موضع گيري كردند و دشمني خود را با نظام اسلامي نشان دادند كه از همه خبيث تر دولت انگليس بود. 
 اين وضعيت دشمنان را به طمع انداخت و تصور كردند كه در ايران هم مي توانند همچون برخي كشورهاي كوچك با چند ده ميليون دلارِ يك سرمايه دار صهيونيست، انقلاب مخملي كنند اما مشكل اصلي اين دشمنان نادان اين است كه هنوز هم ملت ايران را نشناخته اند.

دلسوزي جنايتكاران غربي و امريكايي برای فتنه سبز

 اما كساني كه در افغانستان و عراق آن جنايات را به وجود آورده اند و از رژيم ظالم صهيونيستي حمايت مادي و سياسي مي كنند، چگونه دم از حقوق انسان مي زنند؟
شما كه بيش از هشتاد زن، مرد و كودك را زنده زنده در آتش سوزانديد، اصولاً حقوق بشر را مي فهميد؟

**************************************************
نتیجه :

و بدین ترتیب و با هوش و تدبیر و زیرکی دست دشمنان را رو کرد و فتنه سبز یزیدی را در نطفه خفه کرد و آرامش را به کشور باز گرداند...... یعنی فتنه های ۱۳ آبان و ۱۶ آذر و روزه خواری روز قدس و حرمت شکنی در عاشورا و شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه و ..باعث شد مردم به ماهیت منافقانه سران فتنه سبز پی ببرند و نتیجه آن شد که در ۲۲ بهمن همگان دیدند و دشمنان باز هم نا امید شدند

و این است جایگاه عظیم رهبری عزیز امام خامنه ای جانشین آقا امام زمان ..تا کور شود چشم دشمنان ولایت و رهبری عزیز

 لبیک یا خامنه ای

پسر شجاع بازدید : 219 یکشنبه 11 مهر 1389 نظرات (0)

دو قلوها در زباله دان تاریخ!

(موسوی و ریگی)

 

ساعاتي بعد از دستگيري تروريست خداجو «چيزالمالك ريگي»، مجلس يادبودي در مسجد ضرار برگزار شد.به گزارش «خبرگزاري چيزنا»، آقاي چيز در اين مراسم ضمن تكذيب هرگونه ريگ در كفش ريگي، بازداشت وي را يك صحنه آرايي خطرناك خواند.

وي گفت: اين انقلاب مخملي بدون ريگي در هيچ خانه تيمي شناخته شده نيست.مديرعامل خبرگزاري چيزنا،ريگي را مايه اميد آشوبگران عاشورا خواند و از مسئولان نظام خواست،با آزادي عماد باقي و اين ياغي و اون يكي باغي،به تلطيف فضا كمك كنند. 

 آقاي چيز خطاب به ريگي گفت: اي ريگي، جنايات تو و همه اقدامات تروريستي ات، اقدامي در چارچوب قانون اساسي بود. وي در پايان سخنان خود به تقلب سربازان گمنام امام زمان در نحوه دستگيري اين تروريست اشاره كرد و گفت: چنانچه از منابع موثق شنيده ام، به اين حرام زاده، يك دستي زدند.
در ادامه اين مراسم شيخ از همه جا بي خبر به حمايت گروهك تروريستي ريگي و منافقين از فرقه سبز اشاره كرد و از اعضاي خط نفاق جديد خواست، سه شبانه روز عزاي عمومي اعلام كنند.

 شيخ با تسليت دستگيري ريگي به اوباما و نتانياهو از هيلاري كلينتون خواست به جاي گريه بر ريگي، براي چيز ابن ذي الجوشن آبغوره بريزد. شيخ از خدا بي خبر براي آشوبگران خداجو از شيطان رجيم صبر، آرزو و ابراز اميدواري كرد:

 اين دستگيري، بقاي عمر مريم قجر عضدانلو ابريشمچي رجوي باشد. وي احتمال تعرض به اين تروريست حرام لقمه را بعيد ندانست و از شيرين عبادي و عماد باقي خواست براي كمك به اين ياغي، كاري بكنند. وي با انتقاد از روزنامه كيهان، پوشش اخبار اين تروريست را مصداق «اشاعه فحاشي» دانست!!
در ادامه اين مراسم حجت الامسال هرمنوتيك ضمن تلاوت آياتي چند از سوره منافقون، بازداشت تروريست هاي آدم كش را اقدامي خلاف حقوق بشر خواند و گفت:

 نيت ريگي از اين همه جنايت، اعتلاي صلح در منطقه خاورميانه بوده است. هرمنوتيك به تعدد قرائت ها درباره ميزان جنايات ريگي اشاره كرد و از مهندس خواست در بيانيه جديدش به خدمات متقابل ريگي و فرقه سبز، اشاراتي داشته باشد.

بهاءالله مهاجراني به خبرنگار چيزنا گفت: حاكميت اعلام كرده كه ريگي توسط سربازان گمنام امام زمان دستگير شده است. دروغ حاكميت از اين جا معلوم مي شود كه آقاي اكبر پونز رسما وجود خود امام زمان را انكار كرده است پس سربازان گمنام ايشان چگونه مي توانند وجود خارجي داشته باشند؟!
اين مراسم تا لحظه تنظيم خبر ادامه دارد.


« خبرنگار چيزنا»
 

پسر شجاع بازدید : 210 یکشنبه 11 مهر 1389 نظرات (0)
نقش رهبری در خنثی کردن فتنه سبز

قسمت دوم

در مشهد :

رهبری عزیز گویا میدانست که موسوی بعد از انتخابات با طرفدارانش قصد قانون شکنی را دارند و لذا فرمودند :    

  اگر ملتى دچار بى‏قانونى بشود، قانون‏شكنى بر ذهن و عمل مردم حاكم بشود، هيچ پيشرفت معقول و درستى نصيب آن ملت و كشور نخواهد شد. پيشرفت در وحدت و انسجام ملى؛ چيزى كه دشمنان از اول انقلاب سعى كرده‏اند آن را به هم بزنند....

در این کلام رهبری دقت کنید ...من که یاد آقازاده ها افتادم ..مثلا ریخت و پاشها و خرید مانتو و تی شرتهای سبز فقط در ایام انتخابات در ستاد موسوی توسط فرزندان هاشمی ....حال بقیه بماند ..

اما عدالت. پيشرفت اگر با عدالت همراه نباشد، پيشرفتِ مورد نظر اسلام نيست. اگر در داخل كشور تبعيض باشد، نابرابرى باشد، عده‏اى آلاف و الوف براى خودشان داشته باشند، عده‏اى در فقر و محروميت زندگى كنند، اين آن چيزى نيست كه اسلام ميخواهد؛  اينجور نباشد كه نورچشمى‏ها مقدم باشند و افراد متقلب و خدعه‏گر جلو بيفتند. كارى كنيم كه افراد گوناگون كشور، همه بتوانند در برابر امكانات كشور، از فرصت برابر استفاده كنند.

یکی از کارهای خوب و درست دکتر احمدی نژاد کوتاه کردن دست کلاشان و غارتگران از اموال مردم بود ..رهبری عزیز فرمودند :

 يكى از مصداقهاى عدالت، مبارزه‏ى با فساد مالى و اقتصادى است كه بايستى جدى گرفته شود.  اما مبارزه‏ى با فساد، كار دشوارى است؛ كارى است كه انسان، مخالف پيدا ميكند. شايعه درست ميكنند، دروغ ميگويند و آن كسى كه در اين ميدان جلوتر از ديگران حركت كند، بيشتر از همه مورد تهاجم قرار ميگيرد. اين مبارزه هم لازم است و بايد انجام بگيرد.

دشمنان در رسانه ها هیاهو کرده بودند که انتخابات نمایشی هست و از اینجور مزخرفات ..رهبری عزیز فرمودند : 

اولاً انتخابات در كشور ما يك حركت نمايشى نيست. پايه‏ى نظام ما همين انتخابات است. يكى از پايه‏ها، انتخابات است. ..اينكه شما توانسته‏ايد در طول اين سى سال از نهيب ابرقدرتها نترسيد، اينكه ابرقدرتها هم غير از نهيب نتوانستند ضربه‏ى اساسى به شما بزنند، اينكه جوانان كشور در ورود به ميدانهاى گوناگون اين شجاعت و اخلاص را نشان ميدهند، ناشى از مردم‏سالارى دينى است؛ ... انتخابات سرمايه‏گذارى عظيم ملت ايران است؛  آراء يكايك شما مردم سهمى است از همان سرمايه‏گذارى و سپرده‏گذارى. يك رأى هم اهميت دارد. هرچه انتخابات پرشورتر باشد، عظمت ملت ايران بيشتر در چشم مخالفان و دشمنانش ديده خواهد شد؛ براى ملت ايران حرمت بيشترى خواهند گذاشت؛ ...انتخابات با سرنوشت مردم سر و كار دارد؛

پیش بینی رهبری عزیز از تفکرات ضد دینی و ضد انقلابی موسوی و کروبی .توجه کنید : 

يك مطلب هم خطاب به نامزدهاى محترمى كه يا تا حالا اعلام حضور كرده‏اند يا بعد از اين اعلام حضور خواهند كرد، عرض بكنم. كسانى كه براى انتخابات خود را نامزد ميكنند، بدانند كه انتخابات يك وسيله‏اى است براى بالا بردن توان كشور، براى آبرومند كردن ملت؛ انتخابات فقط ابزارى براى قدرت‏طلبى نيست. اگر بناست اين انتخابات براى اقتدار ملت ايران باشد، پس نامزدها بايستى به اين اهميت بدهند و اين را در تبليغاتشان، در اظهاراتشان و در حضورشان رعايت كنند.

 

ادامه دارد.........

پسر شجاع بازدید : 248 یکشنبه 11 مهر 1389 نظرات (0)
نقش رهبری در خنثی کردن فتنه سبز

قسمت سوم

 

اون سی دی تبلیغاتی ستاد میر حسین بنام ۹۰ انتخاباتی یادتون هست ؟ در ۵ میلیون نسخه چاپ و پخش کردند ؟توجه کنید رهبری عزیز چه فرموده بودند :

 مبادا نامزدها در اثناى فعاليتهاى انتخاباتىِ خودشان جورى رفتار كنند و حرفى بزنند كه دشمن را به طمع بيندازند. رقابتها را منصفانه كنند، حرفها را منصفانه كنند، از جاده‏ى انصاف خارج نشوند. خوب، به طور طبيعى هر نامزدى حرفى دارد و حرف مقابل خود را رد ميكند؛ اين رد و ايراد فى نفسه اشكالى ندارد؛ اما مشروط بر اينكه تويش بى‏انصافى نباشد، كتمان حقيقت نباشد. ميدان براى همه باز است؛ بيايند در ميدان انتخابات خود را بر مردم عرضه كنند. اختيار با مردم است؛

پیش بینی رهبری عزیز از القای تقلب توسط موسوی ..توجه کنید :

رهبر انقلاب اسلامي در اولين نکته، با اشاره به تلاش چند ماهه رسانه هاي بيگانه براي مخدوش جلوه دادن انتخابات رياست جمهوري افزودند: دشمنان ملت، گاه انتخابات ايران را انتصابات مي خوانند و گاه مي گويند رقابت نامزدها بازي کنترل شده درون حکومت است و انتخابات حتماً با تقلب همراه خواهد بود که البته هدف همه اين تلاشها، ضربه زدن به مردم سالاري ديني و جلوگيري از مشارکت قوي مردم در انتخابات است.
 دشمن درصدد است با القاي نااميدي در مردم، نظام را از پشتوانه مستحکم خود يعني آراي مردمي محروم کند و با کمال تأسف در داخل نيز افرادي از روي غفلت همان حرفهاي دشمن را تکرار و عملاً به تحقق اهداف دشمن کمک مي کنند که بايد به حال آنها حقيقتاً تأسف خورد.

انتخابات به فضل الهى و به حول و قوه‏ى الهى انتخابات سالمى است. من مى‏بينم بعضى‏ها در انتخاباتى كه دو سه ماه ديگر انجام خواهد گرفت، از حالا شروع كرده‏اند به خدشه كردن. اين چه منطقى است؟ اين چه فكرى است؟ اين چه انصافى است؟ اين همه انتخابات در طول اين سى سال انجام گرفته است - در حدود سى انتخابات - مسئولان وقت در هر دوره‏اى رسماً متعهد شده‏اند و صحت انتخابات را تضمين كرده‏اند، و انتخابات صحيح بوده است؛ چرا بيخود خدشه ميكنند، مردم را متزلزل ميكنند، ترديد ايجاد ميكنند؟ كه البته در ذهن مردم عزيز ما با اين حرفها ترديد ايجاد نخواهد شد.(همان تردیدی که هاشمی در نماز جمعه شایعه کرد )

سفارش به مسئولین

 من به مسئولين انتخابات هم سفارش و تأكيد ميكنم؛ به طور حتم بايستى انتخابات را جورى برگزار كنند كه پرشور باشد؛ دست همه‏ى نامزدها باز باشد؛ مردم آزادانه بتوانند انتخاب كنند ..

 منافقین سبز شایعه کردند که رهبری میخواهد احمدی نژاد رای بیاورد که رهبری عزیز متوجه این مسئله شد و اینطور بیان کرد :

درباره‏ى موضع رهبرى در مورد انتخابات، گمانه‏زنى و شايعه و اينها همشيه بوده و خواهد بود. بنده يك رأى دارم، آن را در صندوق مى‏اندازم. به يك نفرى رأى خواهم داد، به هيچ كس ديگر هم نخواهم گفت كه به كى رأى بدهيد، به كى رأى ندهيد؛ اين تشخيص خود مردم است.

بنده گاهى از دولت حمايت ميكنم، دفاع ميكنم؛ بعضى سعى ميكنند براى اين كار معناى نادرستى جعل و ابداع كنند. نه، من از دولتها هميشه دفاع ميكنم؛ منتها اگر دولتى بيشتر مورد تهاجم قرار گرفت و احساس كردم حملات غير منصفانه‏اى ميشود، بيشتر دفاع ميكنم.

در اینجا کسانی که سیاست خارجی احمدی نژاد را قبول نداشتند و ..رهبری عزیز فرمودند :

 بنده از هر حركت خوبى، از هر اقدام خوبى، از هر پيشرفتى، از هر خدمتى به مردم، از هر دلجوئى‏اى از محرومين، از هر ايستادگى‏اى در مقابل ظلم و استكبار استقبال ميكنم و از آن كسى كه اين كار را كرده است، تشكر و سپاسگزارى ميكنم؛ هر دولتى باشد، هر شخصى باشد؛ اين وظيفه‏ى من است.

موضع رهبری عزیز در قبال آمریکا را نگاه کنید ...اونوقت حمایت آمریکا را از سران فتنه نگاه کنید ...

 ........ميگويند بيائيد مذاكره كنيم، بيائيد روابط ايجاد كنيم. شعار تغيير ميدهند؛ خوب، اين تغيير كجاست؟ چه تغيير كرده؟  دشمنى شما با ملت ايران تغيير كرده؟ كو علامتش؟ دارائى‏هاى ملت ايران را آزاد كرديد؟ تحريمهاى ظالمانه را برداشتيد؟ از لجن‏پراكنى و اتهام‏زنى و تبليغات سوء عليه اين ملت بزرگ و مسئولين مردمى آن دست برداشتيد؟ دفاع بى‏قيد و شرط از رژيم صهيونيستى را كنار گذاشتيد؟ چه تغيير كرده؟ ........ رئيس جمهور جديد آمريكا از اولين لحظه‏اى كه رسماً به رياست جمهورى رسيد و نطق كرد، به ايران و دولت جمهورى اسلامى اهانت كرد؛ چرا؟ اگر راست ميگوئيد تغييرى انجام گرفته است، كو اين تغيير؟ چرا چيزى ديده نميشود؟ من اين را به همه ميگويم؛ مسئولين آمريكائى هم بدانند، ديگران هم بدانند؛ ملت ايران را نه ميشود فريب داد، نه ميشود ترساند.

در ارتباط با سیاست خارجی احمدی نژاد که موسوی انتقاد کرده بود "

رهبر انقلاب اسلامي با انتقاد از کسانيکه مي گويند ملت ايران خوار شده است تأکيد کردند: آثار عزت اين ملت بزرگ در مسائل مختلف جهاني نمايان است و حرف کسانيکه مي گويند ملت ايران به علت پايبندي به اصول خود، از چشم دنيا افتاده است ابداً قابل قبول نيست....دشمنان مداخله گر و زورگوي جمهوري اسلامي که جبهه متحدي در مقابل ملت تشکيل داده اند با تبليغات وسيع سعي مي کنند حقارت ملت ايران را القا کنند اما واقعيت اين است که احترام به ملت بزرگ ايران و امام راحل عظيم الشأن در اعماق دل دشمنان نظام نيز رسوخ کرده است.

پیش بینی زیر پا گذاشتن آرمانهای امام راحل توسط موسوی و طرفدارانش

ایشان جدا شدن از مردم، دوري از ارزشهاي اسلامي و فراموشي خط مبارک امام را خطري بزرگ براي کشور دانستند و افزودند: بايد با حفظ استخوان بندي مستحکم نظام که يادگار امام عزيزمان است و با تکيه بر همت مردم به ويژه جوانان، راه خود را تا پيروزي نهايي ادامه دهيم.

راجع به اغتشاشات :

حضرت آيت الله خامنه اي در همين زمينه به حضور برخي جوانان علاقمند به نامزدها در خيابانها اشاره کردند و افزودند: در اين مورد حرفي نمي زنم اما مبادا اين مسئله به مجادله و درگيري و اغتشاش بيانجامد که اگر کسي اصرار به اين مسئله داشته باشد حتماً يا خائن است يا بسيار غافل.

ادامه دارد......

پسر شجاع بازدید : 236 یکشنبه 11 مهر 1389 نظرات (0)
معرفي منابع جهت مطالعه بيشتر:
1. توضيح المسائل مراجع عظام، قسمت نجاسات.
2. بهائيت دين نيست، ابوتراب هدائي. به نقل از سایت محاکمه 
3. تاريخ جامع بهائيت، بهرام افراسيابي.
4. وسائل الشيعه، حر عاملي، ج1، كتاب الطهاره، ابواب مقدمه عبادت باب2.

پی نوشت:
[1] . خميني، تحرير الوسيله، نجاسات، قم، اسماعيليان نجفي، ط دوم، 1390هـ ق، ج1، صفحة 114، مسالة 1.
[2] . رسالة توضيح المسائل با متن فتاوي آقاي بروجردي و حواشي آيات عظام، جاويدان و فراهاني، علميه، مسئلة 84، ص 26.
[3] . محقق حلي، شرايع الاسلام، دارالاضواء، بيروت، ط دوم، 1403 هـ، كتاب الطهاره، ج1، ص 53.
[4] .رسالة توضيح المسائل مسئلة 107، ص 30.
[5] .توبه/‌28.
[6] . حر عاملي، وسائل الشيعه، الاحياء التراث، قم، ط اول، 1409 هـ ق، ج 1، كتاب الطهاره، ابواب مقدمه عبادت، باب 2، ح 3، ص 30،.
[7] . رساله توضيح المسائل 108، ص 31.
[8] . زاهداني، سيد سعيد زاهد، بهائيت در ايران، تهران، مركز اسناد انقلاب اسلامي، ط دوم، 1381، ص 97.
[9] . عامر النجار، البهائية و جذورها البابية، دارالمنتخب العربي، ط اول، 1419 هـ . ق، ص 44.
[10] . بهائي چه مي گويد، جواد تهراني، ،‌ مشهد، ط دوم، 1341، ج 2، ص 2.
[11] . همان،‌ص 76.
[12] . همان، ص 2.
[13] . همان، ص 93.
[14] . همان ، ص 76
 

تعداد صفحات : 68

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 674
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 159
  • بازدید ماه : 711
  • بازدید سال : 17,112
  • بازدید کلی : 302,454